be my april fool.


Dålig uppdatering nu känner ja. Men mina tankar är överallt och ingenstans just nu och jag vill mest bara fokusera på nuet. Så mkt nya intryck varje dag så jag blir helt snurrig. Men jag gillar när det är lite fart!

Ena sekunden vill jag bo i Gbg till hösten, andra vill jag bo hemma i Sundsvall, tredje kan jag lika gärna bo i Skåne. Har sökt utbildningar ungefär överallt. Har man ingenting som man känner binder en kvar någonstans är det ju inte så lätt att veta vart man ska. Meeen det ordnar sig! Har iaf fattat vad det är jag vill hålla på med i framtiden...tror ja haha.

Är sjukt taggad inför kommande vecka! Ska börja med mitt nya träningsschema. Och ytterligare en vecka på Sportlife väntar, GÖTT!

Var för övrigt och såg Titanic 3D på bio i fredags med Peter och Lina. Alla tre satt och snyftade huhu! Jag tröttnar aldrig på den filmen, men gruvar mig lika mkt varje gång jag ska se den. Fattar inte varför jag envisas att se den när det är lika hemskt varje gång? haha


åååååh!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0