Hang on, just hang on for a minute. I've got something to say.


Så har ännu en vecka gått här i Göteborg och jag har redan gjort två veckor på Sportlife. Trodde väl typ jag skulle avlida där i torsdags av trötthet men det gick till sig haha.

Igår efter "jobbet" åkte jag hem och umgicks lite med syster innan hon åkte iväg och jobbade. Senare kom bror ner och vi tog oss ett glas vin/öl och surrade innan Lina kom hem igen.

Och sen drog vi iväg på fest. Fantastisk kväll! Älskar mina syskon som är lika mkt bästa kompisar som familj! <3 Och snart kommer även den fjärde hit!!

Imorn ska jag dra med dem på gymet och träna arslet av dom moahah!

Idag blir det nog en bakis-dag med Harry Potter - maraton, lite plugg och ba mååå! (fast konstigt nog är jag inte ett dugg bakis idag?)

Lina och jag igår innan vi drog iväg.

//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0