If you like me, then say you like me.


Ligger just nu på sängen och känner mig otroligt nöjd med dagen. Imorse åkte vi till Sportlife och jag PT-ade lite med Lina, gick jättebra! ..förutom att jag höll på att stoppa en okänds människas vattenflaska i munnen hahah eeuuh! typisk mig.....

Sen blev det en fika med min eftersaknade Mia! :)

Och nu ikväll drog bror och jag till gymmet igen och jag körde att rätt hårt pass med honom! Heheh nice! :D Love it!!

Imorn väntar praktik och träning igen! Jag erkänner...jag har nog blivit beroende! ..dock gäller det att hålla beroendet vid liv...som jag hört måste man kämpa i 3 månader för att få det till en rutin. Men nog sjutton ska jag klara det! Ingen tvekan!


På fredag kommer mamsen och Kalle till Göteborg! Längtar :)


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0