Now you're just somebody that I used to know.


Australia på TVn nu. Och här ligger jag och snyftar, typiskt mig haha. Ska snart tvätta bort sminket och krypa ner under täcket.

Kan inte fatta att jag åker härifrån om 1 vecka och 4 dagar nu. Men jag har lärt mig otroligt mycket under de här veckorna på Sportlife och jag ångrar inte för en sekund att jag valde att åka hit igen. Kan fortfarande inte lova att det är precis den här staden jag kommer flytta till i höst, även om det känns rätt just nu. Är så himla velig hela tiden, kanske märks eftersom jag tjatar om det här i bloggen hela tiden. Man vet aldrig vad som händer :)

Imorn är en bra dag!


Godnatt!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0