Mama Africa.



Nästa vecka ska jag börja ha PT-kunderna. Tror det kommer gå jättebra, ser verkligen fram emot det! :)

Känns som jag har tusen saker jag måste göra för tillfället...massa bajsuppgifter till skolan (ursäkta mitt omogna ordval) Orkar bara inte!!
Sista veckorna i skolan känns bara som nåt dom hittat på för att vi ska ha nåt att göra sista tiden. Uppguidening och grejer...är inte ett dugg intresserad av att bli guide, bussguide haha. Men ah är väl bara att bita ihop. Jag vill inget hellre än att bara få sluta skolan nu och flytta hit till Götet. Till hösten blir jag göteborgare så det så!

Hade ju mina planer på att stanna i Sundsvall ett tag där.. vet inte hur jag tänkte? Ska ju vara i Sundsvall i sommar, tror jag kommer vara ganska nöjd efter det.

Ja ja, kanske borde ta tag i nåt av alla tusen grejer? Allt ordnar sig.


Ska vi bli ihooop?...



//helena



Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

[X] Ja [ ] Nej [ ] Kanske

2012-04-19 @ 19:39:53
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: Joie

jag saknar dig så jag döööör!



ps.jag svarar ja på frågan.ds

2012-04-25 @ 11:33:45
Postat av: hellan



Jag saknar dig med ska du veta!!



ps. hohoh! :) <3 ds.

2012-04-25 @ 16:34:14
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0