Spelar det någon roll? Nej kanske ingen. Kanske allt egentligen..


Då var jag i Göteborg! Som jag tjatat om detta men nu är jag här!! :)

Lina mötte mig på centralen i fredags, vi åkte hem med väskorna och sen ner mot stan igen för att köpa lite vin och sånt till kvällens fest.

15 pers i en liten etta, haha blev en redig fest det ;) Lördag bakishängde vi med Jacob hela dagen, köpte massa onyttigt och åkte hem och såg film...eller ja alla tre somnade och vaknade vid 19 igen haha. Sen blev det ännu mer film till sent. Skön dag!

Idag blev det långpromenad på morgonen sen lite plugg och diverse nödvändigheter medan syster jobbade. Fick träffa min otroligt saknade bror med!

Imorn börjar paktiken på Sportlife! Spännande :)

// helena



Ibland blir man verkligen positivt överraskad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0