Did it show when I was weak? Whatever you see, that wasn't me.


Dagen har varit seg, riktigt seg. Har känt mig mer eller mindre som en zombie. Är inte gjord för att somna vid 23.30 och sedan kliva upp 04.30. Helt slut! Och nu har jag massa saker att ta itu med innan jag kan krypa ner i sängen. Dock har jag ju sovmorgon till 05.30 imorn ;)

När jag avslutat dagen på Sportlife imorn kommer Henke dit så jag ska träna han. Kommer bli kul, ska köra med han som bara den! haha :D

Och sedan är det bara att ta fram vinflarran för fest! :)


Nej dags att ta tag i alla tusen saker.

Saknar mina O-town girls!



//helena


Less på folk, man blir verkligen brydd över vissa...eller nä nu ljög jag.. Förväntade mig inte ett dugg egentligen. Standard liksom.




Kommentarer
Postat av: joie

och jag saknar dig!!!!!!

2012-04-16 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0