26 april 2012.


Det borde utan tvekan vara straffbart att släppa väder på gymmet!!! ( om man nu inte står där alldeles själv )
Stod på crosstrainern igår och trampade på så jag höll på dö. Så står en karl framför och lägger av en sjuuuuk FJÄRT....... Jag skojar inte när jag säger att den stannade kvar i luften i 5 minuter. Och att hålla andan i 5 minuter när man står på en crosstrainer och flåsar är inte att rekommendera. Jag är glad att jag sitter här idag ska jag säga huhu! Hur tänkte han där liksom!? INTE OKEJ.


Annars då? Jodå annars är det som vanligt ungefär. Det snurrar i min skalle av allt jag ska göra och allt som komma skall, men det är mest bara massa positivt! :)

Och imorn kommer Pappa, Inger och Mirja till Götet! :D




// helena

Kommentarer
Postat av: Joie

hahahha det har jag också vart med om! någon som fjärtade på löpbandet i hörnet och sedan drog fläkten med sig doften i HELA cardiorummet, urk!

2012-04-29 @ 13:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0