I can feel it. I can taste it. Change is coming my way.

 
Veckorna bara flyger fram som vanligt och jag blir gladare och gladare för varje dag. Tågbiljetten till Göteborg är bokad. Den 17e september kl. 10.00 rullar jag från Sundsvall mot Göteborg på obestämd tid. Kommer bli fantastiskt!
 
Men innan dess har jag massa saker att sysselsätta mig med. Bla. golfkurs, första träffen på " Entrepenörutbildnig inom idrott och hälsa" i Stockholm. Påbyggnadskurs PT - hur man tränar golfare, i Stockholm. Jobba klart. Umgås med familj och vänner så mycker som möjligt. Planera inför flytten och planera med min blivande " sambo" Joie! :))
 
Nu ska jag fortsätta se OS. Ha en bra kväll!
 
 
"Allt kan tas ifrån en människa utom en sak, den sista av de mänskliga friheterna - att välja attityd oavsett omständigheter, att välja sin egen väg." - Viktor Frankl
 
 
 
// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0