Du vill veta vad jag känner, men ingenting känns.

 
Så har bror lämnat Sundsvall för denna gång. Har varit så roligt att han varit här i sommar, vi ses alldeles för sällan.
 
De senaste dagarna har jag haft Jennie med mig på jobbet och lärt henne allt jag kan, förhoppningsvis tar hon över efter mig när jag drar till Götet :) Kommer vara lite småtomt på jobbet imorn, ingen som surrar med mig så tiden flyger iväg haha <3
 
Just nu kan jag inte längta mer än jag gör................efter lönen. Sjukt, har seriöst aldrig varit såhär pank!! Men pengarna har gått till bra saker. Utbildningar och roliga saker har jag hittat på så på det viset gör det inte mig ett dugg :))
 
 
Den där Melissa har alltid en låt som stämmer precis in på hur jag känner för tillfället:
På låtsas - Melissa Horn
 
 
Mitt hjärta min blomma!
 
//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0