I picked up every piece and landed on my feet.

 
Då var det fredag igen! 3 veckor kvar av sommarjobbet sen blir det en vecka i Stockholm med utbildningar, förhoppningsvis blir båda av.
 
I helgen blir det golfkurs hela helgen! Kan gå hur som helst känner ja men kul ska det bli! Så blir det ingen utgång, haha lika bra det känner jag. Har varit ut sjukt mkt i sommar. Tar det nästa helg ist! :)
 
Har haft en bra dag idag. Och med tanke på sista månaden tycker man ju att jag borde vara nere men icke. Varför ska jag vara det liksom? Även om framtiden är oklar så kan jag säga att jag inte känt mig så här pepp på livet på lääänge, mår så himla bra. Och nu skriver jag inte det bara för att det ska "se bra ut" i bloggen utan det är verkligen så!
 
Tog mig en löprunda i Juniskär på 8 km (skryter) i kväll. Sköööönt!
 
Invito förra helgen.
 
 
//helena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0