Soon as you're thinking you're down. Find how to turn things around. Now things are looking up.

 
Jag kliver på sopar så dom slår till mig i huvudet. Jag tappar min nya telefon i backen typ varje dag. Jag går in i saker så jag får blåmärken över hela kroppen. När jag spelar golf lyckas jag slå bollen bakåt ist för framåt, helst på smalbenet. Jag sväljer flugor så fort jag är ute och springer eller cyklar (senast idag). Jag stänger munnen men då får jag fulla näsan med björkfrön ist. Jag halkar på såpa på jobbet. Jag tappar glas och tallrikar i golvet så det går i tusen bitar. Jag välter ut mitt fulla vattenglas över bordet.
 
Allt detta har jag lyckats med de senast två veckorna.........orkar inte med mig själv hahah.
 
 
Har fått för mig att jag ska klippa en kort frisyr? Ännu kortare än på kortet nedan. Vågade jag klippa så kort kanske jag vågar klippa ännu kortare?

 
// helena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0