"Vi möttes på kapris."

 
Har haft en helt fantastisk helg!
 
I fredags efter jobbet kom Lina och hämtade mig och vi for till busungarna och var barnvakt. Har nog ändrat inställning vad gäller barn nu. Dom är inte så hemsk trots allt haha. Så goa! Sen ikväll fick jag träffa kusinbarnet Theodor också, vilken söt unge alltså!
 
Lördagen blev det utgång/konsert! Huuur bra som helst! En rätt oplanerad kväll men det är ju då det blir som bäst.
 
Tacomiddag, tjejsnack, nakenchock i badrummet, gömde vinflaska i buske utanför IP, Melissa Horn, öl, smsa med "främling", sssssscccchhhhhhh, ut och leta vinflaska i buske som någon sniken j*vel tydligen tyckte det var okej att ta?! Ut till Allsta med Linus och dricka mer öl, åker in till stan igen i spöregn, Tomas Ledin, träffa folk, skratt, sång och skrika halsen av sig. "Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för längesen vi sågs" Lovely!
 

Ikväll var det 90årskalas för mormor med hela tjocka släkten. Mycket skratt och god mat, trevligt!!
 
 
Imorn är det måndag och jobb igen. Nästan så jag längtar haha, knäpp?
 
Bilder sen helgen.
 
 
 
Och sist men inte minst en bakis-bild på mig tidigare idag innan kalaset haha.
 
 
// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0