Let's get started for life.

Nu har jag spelat min första golfrunda! .......dock avbröt jag efter fjärde hålet och gick bredvid de andra resten av banan haha. Gick inte så bra så mitt humör höll inte riktigt, och eftersom man helst inte ska visa temprament på banan och kasta upp klubban i ett träd så valde jag att gå bredvis ist ;)
 
Pappa och jag tog en fika efter och slog lite på ranchen i kvällssolen ist, kändes bättre då. Så nu är jag ännu mer ivrig att lära mig mer. Jag vet ju att jag kan bara jag skärper till mig och tränar, tränar, tränar!
 
 
 
 
 
IIIIIIIIIIIIIH GLAAAAAAAAAD! Kan det verkligen gå min väg nu? :D ( återstår att se inom kort! )
 
 
//helena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0