All I need is a time machine.


Nu är jag inne i en såndär period igen. Då det känns som jag bara står och trampar på samma ställe. Tycker om utbildningen jag går och alla fina människor jag fått lära känna genom den men den här lilla hålan gör mig så sjuuuukt rastlös!! Längtar till hösten! Just nu känns det som att Göteborg är där jag kommer slå ner min rumpa då. Lite mer fart där än lilla Orsa kan erbjuda liksom haha.

Var och tränade idag efter skolan, körde spinning som uppvärmning och sen ben, rumpa, mage. Var helt yr och skakis efter, meeen jag älskart! :D Imorn blir det ett spinningpass, äntligen!
Johanna och jag tränade tillsammans, mkt roligare så. Kanske jag får ta med mig Joie till Gbg till hösten så vi kan fortsätta träna där? B-)

Ne nu en film, sen sängen!

Good night sleep tight. Don't let the bed bugs bite!



// helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0