I can't play this game any longer.


Börjar se ljuset i tunneln nu. Efter 15 datorskrivna sidor är jag klar med den jobbigaste biten av min föreläsning, sjukt bra jag är! :))


Alla hjärtansdag idag, sjukt överskattat om nån frågar mig. Tycker man ska visa kärlek varje dag ist för en futtig dag. Man borde ju inte sitta och tjura över att man är singel en sån här dag heller. Umgås istället med alla fina vänner, familj och mys riktigt mycket <3

Det är ju faktiskt inte så jättehemskt att vara singel ändå...Behöver liksom inte ta hänsyn till någon. Men förhoppningsvis hittar väl jag också någon snart och blir som folk.


Letar efter en karl som är snygg, spelar gitarr, kan laga mat, helst singel, barnfri och inte gillar att klä sig i kvinnokläder. -
Om du känner dig träffad hör gärna av dig! :) ...


... hahah ne skämt åsido.

Glad alla <3 dag från mig!




//helena

Kommentarer
Postat av: jäääni

Hahaha sjukt söt du är!!!



...Får ja svara på annonsen? Är barnfri, men bruka klä mig i kvinnokläder? :S

2012-02-14 @ 18:16:42
URL: http://jenniemariannehogstrom.blogg.se/
Postat av: helena



Ääääsch du behöver inte svara på nån annons! Jag är redan din ändå! ;) <3

2012-02-14 @ 18:40:17
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0