In another life, I would make you stay. So I don't have to say "You were the one that got away".


Att försöka sitta och förbereda ett föredrag på 2 timmar är inte lätt utan inspiration. ...märks kanske när jag sitter och bloggar ist haha! Bra där...

Känns verkligen som ett evighetsprojekt som aldrig blir klart. Blä!

Skönt med helg iaf, somnade dock inte förrän typ halv 3 inatt. Hade en lite onykter syster i Göteborg som ville ringa mig när hon var på fest och ville jag skulle prata med hennes rara killkompisar....varav en sa " hade varit trevligare om du vart här" haha hm söt?

Tror seriöst att det spökar här i min lägenhet?! Igårkväll när jag kom hem hade en av våra tavlor ramlat ner från vägger IGEN? och sen när jag precis höll på at somna hörde jag ett "krasch!! " ..typ som att tallrikarna på diskstället i köket ramlade. Blev asrädd men var tvungen att kliva upp och kolla ändå.....allt såg som vanligt ut? Fattar inget huhu?


Försöker hitta på allt för att slippa plugga nu....tänkte till och med börja packa inför flytten? Är det okej att börja packa ihop grejer ett halvår innan man flyttar?...


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0