Let's be cold to create heat.


Hemma i Sundsvall igen och jag kunde inte vara gladare! Så sjukt skönt. Har nog aldrig tyckt det är så skönt att komma hem. Måste ha slagit i huvudet eller nåt haha.
Har världens bästa pappa som kom och hämtade mig också, ibland är man för bortskämd^^


Riktigt härligt väder idag! Drog med mig mamma till Sidsjön och vi gick ett varv och spanade in allt folk. Nice!


Imorn börjar jag praktiken på Spat på Södra berget, nervöst men längtar ändå!
Vi mätte avståndet hemifrån och upp dit förut. Ungefär 5 km. Hade tänkt gå dit rätt mkt, blir en mil om dagen om jag skulle orka gå dit och tillbaka. Då kan vi snacka kondis!



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0