om du går ut i solen och sätter dig en stund. För att natten blev så virrig, för att känslorna gick runt.


FREDAG!! Sovorgon imorn! ...kommer jag kunna sova ut? haha nja. Lovar att jag kommer vakna 7 då klockan i vanliga fall brukar ringa. Sen kommer jag ha så mkt tankar som snurrar i huvudet så kommer inte kunna somna om... That's me.

Fick ett ryck när jag kom hem från skolan idag och storstädade hela lägenheten. Rengjorde till och med avloppet haha alltså EEUUH!

Fast sen kom Jonas och räddade mig från min städmani och vi åt tvårätters middag! Sen ställde sig karln och diskade haha. GÖTT!

Blev lite tjejmys hos Johanna och Ina ikv, mkt tjejsnack kan jag lova hahah älskart!


Men tidig kväll ikväll blir det. Har tänt lite ljus och slagit på en film.





//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0