I didn't feel the fairytale feeling no. Am I a stupid girl for even dreaming that I could?


Så var jag tillbaka i Orsa igen! ..kändes först väldigt drygt när jag klev in i lägenheten. Men efter jag fått träffa Oscar, Jonas och Lisa kände jag att jag var hemma igen och att jag saknat mina fina vänner! :) Det är ju trots allt bara ett halvår kvar här. Och gud vad jag kommer böla sista dagen, ni kan inte förstå.


Mamma var snäll och skjutsade mig hit idag så ikväll får ja rå om henne innan hon åker hem imorn.

Är rätt trött på att leva i en resväska nu, packa upp - packa ner -packa upp - packa ner osv. Undrar ja när jag kommit så långt i livet att jag har en lägenhet i en stad där jag vet jag kommer stanna iaf ett par år? Snart hoppas jag!

Mina framtidsplaner är ju än så länge ingenstans och överallt. Känns som jag hamnar där jag hamnar. Det kommer bli bra i vilket fall :))

Puss hej från mig!


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0