Im only one voice in a million but, you aint taking that from me.


FREEEEEDAG! Efter 12 skoldagar på raken är det äntligen helg!!

Gick bara till lunch idag så Lisa, Mia, Jonas, Daniel och jag åkte till Mora för shopping och fika, hann även med SUSHI, MÖMS!

Imorn blir det Grönklitt med ett gäng. Längesen man åkte skidor nu. Kuuult.


Satt och kollade på en del yngre tjejers profilbilder på fb nyss (haha fråga mig inte varför egentligen) och förlåt men guuuuuuu så irriterande. Varför gör man konstiga miner, plutar med läpparna och kollar in i kameran som om man vill äta upp den? Är man sexig då? Haha! har då aldrig jag fattat iaf? Jag menar när dom ler i verkligheten ser dom ut så då? Varför inte bara le vanligt och förstå att alla är så mkt sötare om dom bara kunde le naturligt? Och det värsta är ju typ att ju mer dom plutar med läpparna ju fler trycker på "gilla-knappen". Jag ska nog fan testa pluta med läpparna på min nästa profilbild och se om fler gillar då hahahah åh jag dör.......


// helena


Åh...vetintevetintevetintevetintevetintevetintevetinte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0