12 juli 2012

 
 
Jobb, jobb, jobb! Men lika glad är jag för det! Behöver ju alla pengar jag kan få nu eftersom jag ska plugga nu fram till jul :)
 
Annars då? Jodå blev Gatufesten ändå. Tänkte inte gå men som vanligt blev det så ändå och tur var väl det för hade en sjukt rolig kväll! :)
 
 
Idag efter jobbet bjöd jag mamsen på mat. Sen har jag masserat lite här hemma, känns kul att börja komma igång lite nu igen även om armarna alltid kommer krångla lite.
 
Sen efter massagen hade mamma bakat muffins som hon jag och bror sitter och fikar nu och ser lite tv, bra dag och kväll!
 
Imorn är det fredaaag och ingen är gladare än jag! :D
 
Jag i lördags innan GF.
 
Muffins!! Möms!
 
// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0