Den som blundar kommer inte att se att det finns ingenting att vara rädd för. Här kommer den nya tiden.

 
Tomas Ledin-konsert på ettan nu. Nostalgi! Sjukt vad jag längtar till 4e augusti! Då ska vi skaka rumpa på Norrporten!
 
Har för övrigt varit en bra dag idag, jag tror det här blir en bra sommar och höst! ..Och inte nog med det! ..jag har fått ett positivt svar på ett jobbmail från Göteborg! Yeeeey! Allt rullar på som jag vill! :D
 
Nu blir det film med bror innan det är dags att krypa ner i sängen.
 
 
 
Goooood night, sleep tight don't let the bedbugs bite. But if they do, then take your shoe and hit them till they're black and blue
 
 
// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0