Don´t take me for granted. Because unlike others I´m not afraid to walk away.

 
Så var helgen slut, redan liksom.. Men det har varit en fantastisk helg med fantastiska människor! Lite tung i huvudet nu bara men vad gör det om hundra år?
 
Imorn är det ny arbetsvecka och en vecka närmare min flytt till Götet! Äntligen säger jag bara!
Smider lite planer här också, dock vet inte personen jag smider planen med att planen finns än men personen i fråga kanske hör av sig snart ;)
 
 
Ne kanonväder idag! Nu ska jag vila i några minuter till sen beger jag mig till J :)
 
Jag och Linda igår.
 
 
// helena
 
 

Kommentarer
Postat av: Joie

Alltsa Helena, du ar fan bast!

2012-07-29 @ 20:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0