Where the brave are free and lovers soar.

 
Att vara massör och få massera folk måste ju vara det bästa som finns när man känner sig nere. Efter två timmars massage känner jag mig som en helt annan människa. Lyckokänsla liksom!
 
Och inte nog med det! Om jag har tur får jag bli sambo med en fiiiin person i Gbg om typ 2 månader för ett tag! Och bara att få komma till Gbg och träffa Mia, Daniel, syster och alla andra ska bli fantastiskt, saknar alla såå mkt!
 
Det känns bra att veta att jag har så bra människor runt mig, som finns där även om man fuckar upp allt lite då och då haha :)
 
Undrar om man kanske ska ta och tvinga bror lära mig spela gitarr igen ikv :)) Irriterande att jag lät det rinna ut i sanden så jag glömde allt....
 
Konstigt nog, är jag en lycklig idiot.
 
 
 
// helena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0