You're always there, you're everywhere. But right now I wish you were here..


Sista veckan på Scandinavian College of Travel and Tourism börjar imorn. Att två år kan gå så fort. Det går så fort men ändå har jag hunnit utvecklats så mkt som människa. När jag kom hit hösten 2010 var jag ganska vilsen men visste att jag behövde komma bort från Sundsvall. Under åren har jag haft mina ups and downs men inget har inte fört något bra med sig. Jag har fått vänner för livet <3 och jag har kommit en bit på väg med vad jag vill syssla med när jag blir "stor". Och just nu verkar det som om livet går mot ljusare tider, känner mig glad i hela kroppen!

Har haft en fin helg. Blev en resa till Arvika för att hälsa på D :) Sen igår när jag kom hem blev det fest hos Angelica med många från klassen, en toppenkväll med både skratt och tårar.

Har precis gjort en flyttanmälan och adressändring. Overkligt att jag ska hem till Sundsvall igen. Men nu längtar jag efter alla mina hjärtan därhemma! :)

//helena

Kommentarer
Postat av: Joie

forever and ever <3

2012-06-10 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0