Smile.


En ynka "riktig" skoldag kvar... Sjukt. Ikväll blev det middag som Jonas bjöd på, inte fel det! Mums! Hur ska jag klara mig utan min granne som göder mig med mat? haha :o Sen några parti kubb på stureplan, bra kväll! Imorn kör vi antagligen på bilbingo igen, nu jädrar ska jag vinna storkovan!


Annars då? Jo annars har jag så mkt att se fram emot, examensmiddagen ( på två sätt dock), träffa familj och vänner i Sundsvall <3, utgång i Sundsvall på lördag med min pingla <3, dejt med min lilla godbit på måndag, börja jobba (känns mer bra än kul kanske haha), fira bror som fyller 25!!, åka ut till Allsta, åka till mammas stuga, 15.55 den 29e juni :)), och mkt mer! ..


Klippte lugg idag, tyckte det var dags för en liten förändring :)



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0