Don't wake me up.


Jaha då var man Sundsvalls-bo igen. Känns overkligt...känns som jag ska tillbaka till Orsa snart igen och hem till min lägenhet. Men icke!

Avslutningsdagen
blev jobbigare än jag trodde, men också så otroligt rolig och lyckad! Jag började redan lipa på dagen på skolan när alla kramade om varandra haha, mes vettu.

Sen blev det fotografering och middag på Strand i Mora. Liveband och modevisning stod för underhållningen och så klart utdelningen av intygen och betygen. Många höll väldigt fina tal också :) <3 Fast det roligaste var nog när våra lärare klev upp på borden och skakade rumpa ;)

Flytten hem gick väldigt bra, vi fick dock bokstavligen pressa in allt i flytbilen, men det gick! :D


I helgen har det blivit två spontana utgångar, fre och lör. Båda väldigt lyckade! Har verkligen haft jättekul! Tack tjejer! :)

Nu blir det uppladdning inför jobb imorn. Börjar kl 7 och tänkte cykla så det blir till att kliva upp före tuppen.


Fina klassen, H6. Trots alla starka viljor och tjaffs så kommer jag sakna er alla! <3



//helena

Kommentarer
Postat av: jennööööö

Ser fram emot en sommar med en av de bästa hemma igen!<3

2012-06-18 @ 18:53:24
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0