Hey, I just met you and this is crazy. But here's my number, so call me maybe.


Hemma från Riga och kryssning och allt där till. Var en jättebra resa, mkt bättre än förväntat :) Riga var finare än jag trott och hotellet var inte fy skamm :)

Idag har vi börjat med sista delen av Spa... BARA 1 VECKA OCH 3 DAGAR kvar tills vi tar examen. Helt sjukt! Har jag verkligen bott här i 2 år?

Sen börjar jag jobba direkt på måndagen efter jag kommit hem till Sundsvall, tack och lov att jag fick jobb säger jag bara.

Skola imorn och halva torsdag, sen sätter jag mig återigen på ett tåg och åker iväg några dagar, längtar :))

Bild från båten:


Och jag sista kvällen i Riga:


// helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0