Fireworks.


Sjukt vad träningen får mig att må bra! Synd att jag inte fattat det tidigare så kanske jag sluppit några jobbiga månader, dock är det pass-träning som är roligt och sånt finns ju typ inte i O-town, värdelöst! Men nu i Sundsvall ger jag järnet kan jag lova!

Idag var det spinning på schemat! APKUL!! Jag bara älskar det! ( helt seriöst hah). Älskar känslan när man tar i så man håller på att trilla av cykeln och mjölksyran bara värker i benen! Dumt bara att man blir röd som en tomat i ansiktet varje gång haha crap ^^ Hade en rätt snygg instruktör också, inte helt fel haha ;)


Födelsedagen var jättebra! Blev middag och mys på O´learys. Och ikväll blev jag firad av pappa, Inger och Mirja. Blev middag på Bite Line och sen körde vi lite bil på Nöjeshallen. Hahah jag suger ju på det! Men kul vare! :D

Imorn är det praktik igen som gäller!
PUSSHEEEJ!



//helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0