I'm feeling great, I'm feeling awesome.


Då var LIAn i full gång och det har redan gått en vecka här i Sundsvall. Allt går helt okej och jag har fått umgåtts med mina nära och kära. Lovely!

Helgen har varit underbar, har tagit det lugnt och umgåtts med familjen. Åkt skoter, pimlpat i solen och hälsat på farmor plus massa annat. Så nu sitter jag här och laddar inför en ny vecka på spat, träning, födelsedagsfirande och diverse!

Ne, har för mkt energi i benen nu känner ja! Dags att ut och springa av mig lite kanske!


Om 3 veckor och 5 dagar åker jag till Götet ;) Niiiice!


Bilder sen helgen.



Pappa pimplar


Jag ägde ut gubbarna och vann fisketävlingen haha!



Korvgrillning såklart!



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0