Kom våren, kom skratten, kom tårarna om natten, låt mig vara lite till.


Fredag imorn och då äre exakt en vecka tills jag åker till Götet!! Hihi!

Ligger just nu och har det bra i soffan och bara känner hur bra jag mår. Har så mycket att se fram emot just nu, dock lite hinder emellan men det ska jag klara!


Har skickat in ansökan om alla olika utbildningar jag sökt, känns bra. Och de flesta utbildningarna sökte jag så klart i Gbg men även i andra städer. För ärligt talat skulle jag nog kunna flytta nästan vart som helst..eller ja helst inte uppåt och inte till Dalarna igen..Finns många städer förutom Gbg jag skulle kunna tänka mig att bo i.

För flyttar jag någonstans gör jag det för min skull och inte för att någon säger :" ååh men du måste flytta hit annars blir jag besviken" eller:" flytta inte dit då kan vi aldrig ses". Jag har inte lovat någon någonting och jag är ung, singel och fri. Jag flyttar vaaaart jag vill för att jag bestämmer det själv. Punkt :)


//helena


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt Helena. Håll fast vid det. :)

2012-03-23 @ 07:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0