det finns en fara i att aldrig hitta vägen. det finns nåt vackert med att vandra den ändå.


Jaha sista dagen på Spa Vida Vyer idag. Tråkigt, trivdes verkligen bra där! Men ändå spännande att åka till Gbg på fredag och få ändra inriktning en aning..

Att bestämma sig har aldrig varit min styrka, finns det mkt att välja mellan blir jag helt snurrig och nu ikväll blev det extra jobbigt..men nu ska jag ta ett djupt andetag och kika på möjligheterna jag har och stryka det jag inte kan uppnå för tillfället. Det löser sig väl! Eller det skiter man väl i!!


Igår kväll tog jag med mor min till spat på Södra berget, det tyckte jag hon förtjänade och vi hade det supermysigt! :)


Spa Vida Vyer. Lånade bilderna från deras hemsida.







// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0