all I need is a time machine.


Noll motivation till bloggen nu känner ja. Har rätt mkt att göra så då känns det ju inte så jätteviktigt att uppdatera här..

Så vad har hänt i helgen? Inte mkt... fick åka in till sjukhuset i fredags men jag lever så inge värre med deeet. Sen har jag fått undan rätt mkt plugg vilket känns underbart!

Har förövrigt börja tänka om lite IGEN...blir nog inget fortsatt plugg för mig i höst. Har kommit på att det finns så mkt annat kul att planera inför ;)


Imorn är det ny vecka, ledig tors och fredag, gött! Och på fredagkväll får jag finbesök från Arvika :)


Bjuder på en snygg bild på mig i en minst lika snygg jacka ;)




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0