Vem ska stoppa dina steg från att få gå till mig?


Tillbaka i Orsa! Än så länge känns det bara bra att vara tillbaka, fått träffa mina älsklingar som jag saknat mycket! :)

Annars då? Jo annars är det plugg, plugg, plugg som gäller, måste inom de närmaste dagarna:

  • Skriva ihop vad jag ska säga under guide-turen
  • Göra införsäljningen
  • Skriva en rehab för fotled
  • Linda/tejpa ett x antal personer
  • Göra uppgifterna för Hotell
  • Justera det sista på kostcoachingen innan inlämning ikv
  • Skriva det sista på PT-uppgiften
  • Plugga till kostprov
  • Plugga till PT-provet
Hm har jag missat nåt? Tror inte det... Men konstigt nog känns det som jag har ganska bra koll på allt. Jag kämpar och står i. Imorn SKA hälften bort från listan!!! :)


För övrigt är Jonas en riktig pärla som ställer upp och skjutsar och hämtar mig fram och tillbaka, stor blöt PUSS till han :)


Hej från mig och mina böcker.




// helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0