Halvvägs till framtiden.

 
Jag tål då verkligen inte miljöombyte, blev förkyld så fort jag kom hem till Sundsvall så nu sitter jag här och huttrar under filten. Men jag var ändå duktig idag och sprang och sökte jobb. Yeeey för mig. Imorn ska jag iaf ta det lugnt. Måste bli frisk nu så jag kan börja tränaaaa!! Abstinens!
 
Fick surra lite med bror på Skype ikväll. Han har snart varit i Sydafrika i 2 månader. Dags att komma hem nu tycker jag.
 
Ska jag flytta till Uppsala? Eller Umeå? Eller ska jag stanna i Göteborg? Dags att börja plugga snart igen. Vill ha en riktigt utbildning.
 
 
Tog ett bad ikväll för att rensa tankarna och få bort förkylningen.
 
Annars då? Jo annars är jag bara en vanlig människa som gör misstag. Alla gör misstag, både små och stora. Hur ska man annars lära sig?
 
// helena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0