If you live for something you are not alone.

 
Ja bloggtorka....mit liv är fortfarande till och från ett kaos. Det är lite jobbigt när man aldrig får ordning på nånting och allt känns som det vill gå emot mig istället för med mig.
 
Jag längtar hem till Sundsvall mer än jag trodde jag skulle göra. Dock vet jag ju att jag har större jobbmöjligheter här. Men ibland känns det oviktigt när allt blir jobbigt. Då känner jag hellre att jag vill skita i allt och ta vilket jobb som helst hemma i Sundsvall istället för "drömjobbet" här. Känns som jag är lite för långt bort ibland.
 
Men tills vidare kämpar jag vidare och ser var det tar mig. Än ger jag inte upp :)
 
Sen finns det ju andra saker som förvirrar mig med men det är inget jag tänker låta påverka mina beslut, alla mina beslut tar jag för mig själv nu och aldrig mer för någon annan. Om man sätter någon annan före sig själv blir man bränd.
 
 
Bara negativt och bajs här nu. Men you have to have your downs to have your ups.
 
 
 
// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0