Just because it burns doesn't mean you're gonna die. You gotta get up and try, try, try.

 
Det är mycket som inte gått min väg senaste tiden. Men jag bröt ihop och kom upp på benen igen! Och imorn är en väldigt viktig dag för mig.. Det gäller att jag gör mitt bästa så kanske jag äntligen kan få lite lugn i själen! Vore ju på tiden om inte annat!!
 
Träningen går bra, ser framsteg och har fått på mig ett par jeans jag inte kommit i på ett tag. Yeeey för mig! :D
 
Har tyvärr ingen bild att förgylla bloggen med eftersom min dator ville lämna mig och åka upp till datorhimlen... Meeeen jag har världens bästa pappa som hade en dator att avvara till mig! :)
 
Håll tummarna för mig imorn!
 
 
Bra låt, sammarfattar mitt liv för tillfället. Try - Pink
 
 
Puss heeeej!
 
//helena
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jennsan

Höll tummar och tår på jobbet!! Hoppas det gick bra vännen<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0