I'll walk slow. Take my hand, I'll be on my way.

 
Jag väntar spänt på svar! Kändes som jobbintervjun gick bra så jag hoppas, hoppas, hoppas jag får jobbet!! Skulle vart awesome! Tills vidare är det väl bara att fortsätta förbereda sig, plugga och träna järnet.
 
Känner mig som vanligt lite vilsen i själen, vet inte riktigt vad det är. Jag får liksom aldrig ro i kroppen. Kanske ger sig om jag får jobbet. Men jag har ändå problem att känna att det här är MIN stad jag ska vara i. Men det ger sig kanske det med. Hur som helst blir jag kvar här tills jag klurat ut det och det får ta så länge det vill :)
 
Längtar tills Joie kommer hiiiit!
 
 
//helena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0