Tror du att du och jag kommer att drömma oss tillbaka? Tror du att vi kommer leva lyckliga i alla våra dar, även om vi aldrig mer ses?

 
Utgången igår var fantastisk, hade sjukt roligt! Träffade lite nytt folk och det blev två förfester och som vanligt Allstar och Invito. Känns lite konstigt att det var sista utgången på ett bra tag i Sundsvall.
 
Imorgon kl 10.00 går tåget från Sundsvalls tågstation så den som vill får komma och vifta med näsdukar!
 
Mot Göteborg! ... Känner mig sjukt vilsen just nu, inte ledsamt vilsen utan bara vilset vilsen haha. Men det kommer ordna sig!
 
Nu ska jag och mitt tunga huvud packa klart alla väskorna.
 
Linda och jag igår.


 
// helena
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0