Fredag!

 
Den här veckan såg rätt mörk ut på jobbfronten men det slutade med att jag fick jobba dubbla pass två dagar och ett extra pass idag 11-21.15. Ja tack! Dock fick jag hoppa över träningspasset på Ego och även en tur ut till Allsta. Men men , jag hinner med det.
 
Annars då? Jodå annars har jag blivit pensionär tror jag. Har inget sug efter att gå på krogen. Tror jag ska ha en festfri period nu och koncentrera mig på mer viktiga saker som träning och jobb, känns som en bra idé just nu!
 
Nä nu måste jag göra mig i ordning och springa iväg till bussen! ( måste ta körkort snart!! )
 
 
Hej hej!
 
Har skaffat mig en fin skryt-vägg här hemma nu! Nöjd!
 
 
// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0