Uncover.

 
Alla hjärtans dag.. och jag är den ständiga singeln haha. Kom att tänka på idag att jag nog aldrig firat den dagen tillsammans med någon. Fail på den! Men iofs lider jag inte av det. Än så länge har jag inte hittat någon som inte visat sig vara en mupp så... och vem vill fira alla hjärtans dag med en mupp? ;)
 
Var på spinning idag, trampade så jag blev helt slut, började liksom pirra i kroppen av trötthet så fick sätta mig och trampa lugnare ett tag. Som vanligt tror jag ju att jag är super woman och bara kör på. Men det var grymt skönt!
 
Sen tog jag och åkte ut till Allsta och min kära farmor och hälsade på, trevligt trevligt! Vi fikade, kikade tv och surrade lite.
 
Imorn blir det jobb sen utgång med tjejorna, längesen jag var ut nu så är rätt taggad :))
 
Hej hej!
 
 
// helena
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Helena säger det samma! Känner mig som enda singel bruden haha kommer du neråt så får vi singelhänga:)

Svar: Haha tur vi har varandra Lisa! ;) Singelhäng är ett måste!!
Helena

2013-02-15 @ 17:42:20
Postat av: Lisa

Oj, glömde ju det är från mig men det kunde du nog gissa haha;)

2013-02-15 @ 17:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0