Lärdom, lärdom, lär om ...

 
Helgen har varit såå bra! Bror är hemma från Gbg och hälsar på och han fick äran att bo hos mig. I fredags blev det utgång och förfesten höll till här hemma. En rolig kväll med fina vänner. Sen lördag blev det en sväng på stan, ett glas vin på ett café och sen middag med syskonen som senare slutade med ännu en utgång.
 
Söndag vaknade vi upp lite lätt bakis men det hindrade inte från lite skoteråkning och pimpling i solen ute i Allsta. Hann med en lunch hos vår kära farmor med :) Sen blev det golf i Birsta med pappa och Henke men jag blev som vanligt sur när det inte gick som jag ville så gav upp efter halva tiden haha....ska ta några lektioner har jag bestämt mig för , för det här går ju inte! ^^
Senare på kvällen blev vi bjuden på middag hos mamsen, spelade kort och hade trevligt :)
 
Nu ska jag spela lite candy crush (beroende!!) sen göra mig iordning för ännu en familjemiddag!
 
Bilder från helgen:
 
 
 
 
//helena
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0